KVALIFIKAČNÍ ZÁVOD PRO EOJ VĚTŘKOVICE

Kvalifikační závod na EOJ 2016 
Co si při tom vybavím?? No je toho hodně... všechny běhy doběhlé.... 3x nejrychlejší čas.... 3x krásné zóny na kladině .....a pak trošku smutné shozené laťky  Škoda jich, protože běhala opravdu parádně. Nevím, zda jsem jí v skoku nějak nepřekážela, protože shazovat jí opravdu není známé.  Běhy se mi opravdu líbili, užily jsme si je  Ený mě snad nikdy nepřestane překvapovat svou rychlostí, protože na to, že je kavalír (i když ona je jiného názoru) je bombastická tryskomyš a kdo ví co ještě. Vydržela oba dva dny běhat skoro stejně rychle.  Také děkuji za podporu nejen od spoluzávodnic, ale také od jejich rodičů. Je to opravdu milé a člověka to zahřeje u srdce.  Ený je pro mě hvězda, a i když na EOJ nejedemem, mám z tohoto závodu neskutečnou radost. 

video