Maturitní ples C4 - mé sestry

Před pár měsíci se mě moje sestra (Jana) zeptala, jestli bych mohla předvést dogdancing na jejím maturitním plese :) . Chtěla jsem říct ne, ale nakonec mě k tomu přemluvili :D Měla jsem strach z hlasitosti hudby, z množství lidí (i když jí zrovna toto nikdy nevadilo), zkrátka jsem měla strach úplně ze všeho.

Čtvrteční zkouška v kulturním centru byla suprová, prostředí jí nevadilo. V pátek, když jsme šli na zkoušku (ještě před budovou), Ený štěkala natěšením a při cvičení byla prostě moc veselá :D

A teď konečně maturitní ples!!! :) Spousta lidí, hluk, ... a Ený?? Enynka naprosto v klidu, nic neřešila :D :D . Když jsem viděla, jak je Ený v naprosté pohodě, uklidnila jsem se i já :) . Samotnou předváděčku bych hodnotila asi takto: Chovala se stejně, jako všude jinde - někdy mám pocit, je se jí líbí, když se může předvádět :D . Ený je zlatá, jsem ráda, že to zvládla (Ený tam s námi byla jen při předtančení!!)

Musím poděkovat za pomoc s vytvořením sestavy Kamče Vavřincové!!!
VIDEO