Mistrovství České republiky - Děčín

sobota
V sobotu se běžely běhy družstev. S Ený jsme byly ve družstvu Smiles Juniors ve složení: Kája a Zora, Kiki a Jessí a Zdeněk a Beruška. Bála jsem se, abychom jim to nezkazily, protože běhají moooc pěkně. Přišel na řadu první běh, jumping!! Ený byla naprosto skvělá. Zbytek družstva běžel tak úžasně, že k tomu nemám slov. Podařilo se nám obsadit krásné 5. místo. Druhý běh družstev, agility!! Všichni jsme běželi, co nám nohy stačili. Bylo to opravdu nádherné, protože jsme se umístili na 3. místě nejen v tomto běhu, ale i v součtech. Kolečko "slávy" jsme si proto zaběhli hned dvakrát. 
 
neděle
V neděli se běhali jednotlivci. Před prvním během (jumping) si Ený hrála s míčkem, což byl pro mě signál, že je v opravdu dobré náladě. (Normálně míčky nemusí a před během si moc nehraje) Čekala jsem na startu s Ený v ruce, když v tom začala štěkat!!! Byla tak natěšená, že jsem se i já divila. Celý běh byl tak krásný, plynulý, jen jedna chybička (DIS). Opravdu mám radost z té diskvalifikace, protože se některým stalo, že se jejich psi hned stáhli na páníčka a pak měli problémi s kruhem. Ený je vyjíměčná, protože udělala úplný opak!! Běžela z vesela, což je nejdůležitější!! 
Běh agility mě překvapil na tolik, že se z něho nepřestávám radovat do teď. Běželi jsme hned na začátku (z předchozíhu disku). A bylo to možná i dobře, protože jsme se ještě obě soustředily. Co soustředily, běžely jsme jako jedna, měly jsme stejný cíl, který se nám povedl. Čístý běh!!! Byla jsem ohromená Enynkou. Dlouhou dobu jsme se držely na předních příčkách a nakonec jsme nespadly hluboko. Překrásné 4. místo!!!! Vím, někomu se 4. místo zkrátka nelíbí, ale mě potěšilo, že se dokážeme takto umístit i mezi dospělými, profesionálními závodníky. 
 
Celý víkend se mi mooooc líbil. Na kontě máme 3 čisté běhy a jeden DIS, což je naprosto úžasné (odložení, zóny, radost, to vše jsme měly v bězích).Dokonce jsem si šla i sama od sebe zatancovat, z té eufórie jesm musela něco dělat, jinak bych se asi zbláznila. Dokonce jsem byla vylosovaná na tombolu, takže jsme si s Ený přivezli 10x pupy pamlsky od Britu. Ještě jednou bych chtěla poděkovat těm nejlepším lidem (mému družstvu), protože jsem si to s vámi opravdu užila. Krásně jsem si popovídala s mnoha lidmi a doufám, že si s nimi budu zase někdy povídat.