Roudnice nad Labem - Kvalifikační závod na MR v agility 2017

Je to tady! Sezóna kvalifikaček začala :D . Jako první to jsou kvalifikačky na velkou republiku. Běhy jsme si užily ... některé i dvakrát :D . V sobotu se nám moc nedařilo. První běh jsme se nějak rozhodily a druhý běh byl o něco lepší. :) . Dnešek byl ve znamení vtipu :D . V jumpu si Ený před slalomem přidala ještě jednu tyčku :D , prostě si jen myslela, že to je slalom :D . Agility bylo ještě veselejší :D ... "normálně z nás omdlely překážky" :) . Náhradní běh nebyl v o nic lepším počasí ... pěkně pršelo, a tak jsem byla ráda, že jsme doběhly celé a v pořádku. Musím poděkovat pořadatelům (naháněčům), že se o nás hezky postarali (když nám vítr shodil většinu překážek), a na náhradní běh nám nechali chvilku pauzu. Myslím si, že ještě před pár lety bych z toho byla nervózní a asi bych druhý pokus ani nedala ... , ale popravdě jsem se místo nervozity smála a dělala jsem si z toho legraci. Druhý pokus jsem snad běžela s ještě větším klidem, než první. Ený to celé bylo úplně šumák, hlavně, že si mohla zaběhat. 
Jinak mi Ený opět dělala radost krásným odložením, houpačkami a vlastně vším :D . 
Na konci tohoto víkendu jsme se (podle výsledků) kvalifikovaly na MČR, což mě opravdu překvapilo. Takže se už moc těšíme na září.

video