Sam´s field cup

Celý víkend jsme byly na závodech ve Spořicích. V sobotu se nám povedlo zaběhnout zkoušku i agility, i když s chybami na zóně (ach ta kladina :( ). Ený vnímala a i když jsem viděla, jak jí láká nějaká ta dírka tunýlku nebo skočka, poslechla a vydala se správným směrem :D Jumping jsem si nějak nemohla zapamatovat, pokaždé jsem se zasekla u jednoho místa - takže co jiného, než diskvalifikace :) Neděle už byla moc. Obě jsme byly už unavené (hluk, zima,...). Ve zkoušce jsem chtěla, aby Enča opravdu ZASTAVILA na zóně u kladiny, to jsem neměla dělat :( Běžíme běžíme a najednou Ený letí vzduchem :o Enynka si pěkně namlela kokos, naštěstí ji nic nebolí a je v pořádku, ale musela to bít pěkná rána. Když Ený nejevila známky zranění, pokračovali jsme v dalších bězích. Agility jsme zvládly opravdu mooc dobře (kdybych se tam nemotala) :D A poslední jumping?? To už jsme byly obě úplně mimo :D I když to bylo hodné náročné, užili jsme si to a já jsem opravdu ráda, že Enče po tom pádu nic není :)  

VIDEO