zázraky se dějí

Před pár lety, kdyby mi někdo řekl, co je to agility nebo EOJ, nevěděla bych. Díky Enynce to vím. Agility je souhra, rychlost, RADOST, přátelství, porozumnění, přesnost, .... Ený mi změnila život, právě díky ní jsem mnohem klidnější a šťastná. A co EOJ?? No to jsou emoce, junioři, fanoušci, (pro mě slzy :D ), ČEST - veliká čest běhat za vlast a také veliká zodpovědnost, cizí země,.... Minulý rok jsme jely na kvalifikační závod s tím, že se alespoň podívám, jak běhají ostatní junioři. Stal se zázrak, a my jsme se ocitli v seznamu nominace. Byl to pro mě šok, já a moje první fenečka, moje první agilitní zkušenost, a hlavně my s Ený,... 

Letos
Letos jsem opět vůbec nepočítala s nominací - přeci jen junioři (těžší parkury, zkušenější týmy, možná i rychlejší týmy,...). Ený mě překvapila!!! Její rychlost, ona běhala co mohla,... Nakonec jsme se s Ený neocitly v seznamu nominace. Vůbec mi to nevadilo - vždyť shazovala (i když to u ní není zrovna normální, kdo nás zná, ví). Ovšem vše ze změnilo tak rychle a my jsme se objevily v seznamu nominace (ano zase jsem si poplakala štěstím :D ). Už jsem s tím vůbec nepočítala, ale máme s Ený asi nějakého andílka... Ještě teď tomu nemůžu uvěřit, že mohli ještě někoho "dovybrat". 
Za vše moc děkujeme a budeme se snažit neudělat ostudu České republice, protože ZÁZRAKEM JEDEME NA EOJ 2016. 
EOJ2016 (použité foto je z této stránky)